Головна > Без рубрики > Ще раз про Моніторинг

Ще раз про Моніторинг

Плідно в професійному плані відбувся пошуковий семінар, з представниками  районних територіальних центрів соціального обслуговування, який організували спільно Київський центр соціальних служб та Київський міський територіальний центр соціального обслуговування.

Під час зустрічі

Цього разу він був присвячений застосуванню інструментів, що використовуються у соціальній роботі:  таких як  моніторинг та оцінка в процесі надання соціальної послуги Догляд вдома.

Важливу і непросту роботу щоденно здійснюють соціальні робітники, доглядаючи та самотніми людьми похилого віку, особами з інвалідністю, внутрішньо переміщеними особами, ветеранами, літніми людьми, які залишились без підтримки близьких у зв’язку з війною  та потребують догляду і підтримки. При цьому як і в кожній діяльності разом з виконанням заходів, що передбачені державним стандартом Догляду вдома, працівники повинні щоденно  вести і чимало облікової документації.

Олександра Малінкіна розказує про моніторинг та оцінку

Ось саме про формальний бік практичної діяльності соціальних робітників відбувався професійний діалог на семінарі. Приємно відзначати, що в дискусії брали активну участь як  досвідчені працівники, так і молоді. Колеги ставили прямі, аргументовані питання, тому  розмова була корисною і змістовною. Цікавим і пізнавальним був досвід Шевченківського району, з  яким познайомились інші учасники.      

Практичні приклади застосовування даних, що збираються  під час моніторингу та поточного оцінювання, були підкріплені теоретичним матеріалом.  Про суть  моніторингу і оцінки  та їх використання при аналізі ситуації в контексті забезпечення потреб жителів територіальної громади у наданні соціальних послуг, висвітлила методист Київського міського центру соціальних служб Олександра Малінкіна.  

За результатами семінару були висловлені пропозиції, що цілком ймовірно будуть підставою до наступних зустрічей. Дякуємо за дружню підтримку колег  Київський міський територіальний центр соціального обслуговування.