1. Показники якості соціальної послуги консультування: кількість звернень за консультацією – 941 , кількість опитуваних – 329, джерело інформації для підрахунку: облікова документація; відсоток наданих консультацій від загальної кількості звернень-91,7%. Джерело інформації: опитування.
Джерело інформації для підрахунку: відомчо-статистична звітність.
Рівень задоволеності соціальною послугою за оцінками отримувачів соціальної послуги: взагалі не задоволений 0%; скоріш не задоволений, ніж задоволений 0%, скоріш задоволений, ніж не задоволений 4,4%; задоволений 33,2%; дуже задоволений 62,4%.
2. Показники якості соціальної послуги соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах. Загальна кількість отримувачів послуги – 74 (100%).
Джерело інформації: відомчо-статистична звітність. Відсоток отримувачів послуги, у яких: подолано складні життєві обставини (далі – СЖО) – 66 (89,2%); мінімізовано СЖО – 7 (9,5 %); не досягнуто результату 1 (0,1%); інше (переїзд, письмова відмова від отримання послуги, порушення умов договору про надання послуги, смерть отримувача послуги тощо) – 0.
Джерело інформації: відомчо-статистична звітність.
Рівень задоволеності соціальною послугою за оцінкою отримувачів соціальної послуги: взагалі не задоволений 0%; скоріш не задоволений, ніж задоволений 0%; скоріш задоволений, ніж не задоволений 0%; задоволений 10,8%; дуже задоволений 89,2%.
3. Показники якості соціальної послуги посередництва/медіації. Кількість звернень/направлень щодо надання соціальної послуги – 8.
Джерело інформації: облікова документація.
Відсоток наданих соціальних послуг медіації відносно загальної кількості звернень/направлень за їх наданням -100%. Джерело інформації: облікова документація.
Дотримання медіатором (медіаторами) принципів медіації за оцінкою отримувача: добровільності, конфіденційності, нейтральності медіатора/рів, самовизначення сторін.
Показники якості та рівень задоволеності у %: взагалі не задоволений 0; скоріш не задоволений, ніж задоволений 0; скоріш задоволений, ніж не задоволений 0; задоволений 0; дуже задоволений 100%.
4. Показники якості соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування
Кількість соціальних супроводів сімей, у яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – 10 (100%)
Джерело інформації: відомчо-статистична звітність.
Відсоток соціальних супроводів сімей (прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, опікунських сімей) від загальної кількості, які перебувають на обліку служби у справах дітей та сім’ї -28,6%.
Джерело інформації: рішення комісії з питань захисту прав дітей, повідомлення служби у справах дітей та сім’ї.
Рівень задоволеності соціальною послугою за оцінкою отримувачів соціальної послуги.
Джерело інформації: опитування.
Показники якості та рівень задоволеності у %: взагалі не задоволений 0; скоріш не задоволений, ніж задоволений 0; скоріш задоволений, ніж не задоволений 0; задоволений 0; дуже задоволений 100%.