Сучасний фахівець має володіти низкою знань та вмінь та постійно розширювати їх коло. Під час навчання, яке проходило 26 лютого на базі Київського міського центру соціальних служб, працівники районних центрів соціальних служб ознайомилися із низкою соціальних історій, дізналися про структуру створення соціальних історій, їх специфіку відповідно до завдань та цільової аудиторії.
Створення соціальних історій є одним з найбільш складних рівнів інформаційної діяльності, який потребує додаткових зусиль, часу та тісної комунікації з отримувачами послуг. Отже під час зустрічі у дискусійному форматі розглядалися ці проблемні моменти та шляхи їх вирішення.
Окрім цього фахівці потренувалися у розвитку мовленнєвої креативності, адже створення тестів, а тим більше соціальних історій вимагає швидкості, гнучкості, оригінальності мовлення та активізації уяви.
В ході семінару було звернуто увагу, що у соціальній роботі важливо через історії, емоції реальних людей не тільки розкрити проблему, але й показати алгоритм дій виходу із складних життєвих обставин, щоб надихати прикладом інших.
Чекаємо на нові цікаві інформаційні матеріали у стрічках районних центрів соціальних служб! Цей практичний семінар став першим серед низки методичних заходів за напрямом інформаційного забезпечення соціальної роботи, що проводяться за запитами працівників надавачів соціальної сфери м. Києва, отже далі буде.





