Серед пріоритетів Київського міського центру вже не перший рік є вдосконалення іміджу фахівця із соціальної роботи як надавача соціальних служб.
9 червня 2021 року на базі КМЦ відбувся семінар «Засоби формування бренду «Соціальної служби». У зустрічі взяли участь представники мережі Центрів соціальних служб столиці. Говорили не стільки про бренд, скільки в цілому про формування іміджу соціального працівника, фірмовий стиль як основну структуру брендів, звертали увагу на поєднання аудіального, візуального, кінестетичного образів. Також детальніше ознайомились із засобами формування бренду: говорили про підготовку публікацій, роздивлялися друковані матеріали Центрів соціальних служб столиці, «брендовані» речі різних років.
Особливо хвилюючим для усіх стало питання: «Що може «занепастити» бренд?». Наприкінці ж зустрічі ж кожен спробував себе у творчому процесі створення «брендової футболки служби». Важливо, щоб у працівників соціальних служб було спільне розуміння важливості та засобів створення єдиного, в тому числі інформаційного продукту, для позиціонування в територіальній громаді столиці.